Efektywność kampanii e-mailingowych zależy od takich czynników jak optymalnie przygotowana kreacja, odpowiednie targetowanie, intrygujące treści adekwatne do zainteresowań odbiorców i prawidłowe ułożenie schematu wysyłek. Warto zapoznać się z poniższymi wskazówkami, by poprawić skuteczność wysyłek i osiągnąć jeszcze lepsze wyniki sprzedaży.
Specyfikacja
Mail HTML
CSS
Instrukcja
Specyfikacja mailingu to zbiór prostych technicznych zasad związanych ze sposobem tworzenia wiadomości, do których należy stosować się przygotowując kreacje mailingowe wysyłane poprzez platformę Beemail.
Trzynaście wskazówek, o których warto pamiętać kodując kreacje wiadomości HTML. Pomagają one zwiększyć prawdopodobieństwo poprawnego wyświetlenia mailingów we wszystkich programach pocztowych.
Analiza obsługi standardów kaskadowych arkuszy stylów CSS przez poszczególne programy do odbioru poczty. Konkretna wiedza przydatna każdemu Frond End Developerowi dbającemu o poprawne mailingów.
Pełny opis wszystkich funkcji Beemaila wraz z przykładami ich wykorzystania. Dokument szczegółowo prezentuje każdy moduł systemu i ułatwia wykorzystanie wszystkich możliwości platformy.
Kodeks
Zasady
Spam
Targetowanie
Dokument przygotowany przez Grupę Roboczą E-mail marketingu IAB Polska prezentuje zbiór zasad oraz zaleceń, którymi warto kierować się planując kampanie mailingowe skierowane zarówno do własnych jak i do zewnętrznych baz adresowych.
41 najważniejszych zasad skutecznego wykorzystania systemów mailingowych w działaniach sprzedażowych. Zalecenia dotyczą przygotowywania wysyłek, zarządzania bazami adresowymi oraz sposobu analizowania statystyk.
Artykuł opisuje działanie filtrów antyspamowych oraz zawiera szereg porad i wskazówek pomagających w tworzeniu takich wiadomości, które bez problemu docierać będą do wszystkich odbiorców.
Krótki tekst przybliżający zagadnienie targetowania kampanii w oparciu o zarejestrowane zachowania użytkowników. Możliwości jakie daje Beemail powodują, że koncepcja przekłada się na znaczący wzrost wyników sprzedaży.
Program do mass mailingu
Jak wybrać system mailingowy?
Jak szybko wysłać mailing?
Jak zaplanować mailing reklamowy?
Większość małych przedsiębiorstw wysyłając mass mailing używa przede wszystkim takich programów jak Microsoft Outlook. Kiedy program pocztowy przestaje wystarczać i warto rozważyć zakup profesjonalnej platformy e-mailingowej?
Choć na polskim rynku co chwila pojawiają się nowe programy do mailingu to wybór tego właściwego wcale nie jest sprawą prostą. Obecnie dostępnych mamy już kilkadziesiąt systemów, które dość ciężko jest ze sobą porównać.
Wysyłanie newsletterów przy wykorzystaniu platformy Beemail jest bardzo proste i intuicyjne. W głównym menu wybieramy zakładkę ‘Lista wysyłek”, a następnie w prawym górnym rogu klikamy button ‘Dodaj wysyłkę’.
W zależności od celów jakie chcemy osiągnąć poprzez nasze działania e-mail marketingowe kluczowe wydaje się umiejętne połączenie wysyłek do własnych i do zewnętrznych baz adresowych. Na co zwrócić uwagę planując mailing reklamowy?
Mamy nadzieję, że zgromadzone tu materiały posłużą w przygotowaniu jeszcze skuteczniejszych kampanii mailingowych. Jeśli masz jeszcze jakiekolwiek pytania skontaktuj się z nami. Możesz też założyć darmowe konto, by przekonać się jak w praktyce wykorzystać zdobytą tu wiedzę.
Z powodzeniem używane przez:
Gadu-Gadu
Bankier.pl
Empik.com
Media Markt
ING
Projekt i wykonanie: