Efektywność kampanii e-mailingowych zależy od takich czynników jak optymalnie przygotowana kreacja, odpowiednie targetowanie, intrygujące treści adekwatne do zainteresowań odbiorców i prawidłowe ułożenie schematu wysyłek. Warto zapoznać się z poniższymi wskazówkami, by poprawić skuteczność wysyłek i osiągnąć jeszcze lepsze wyniki sprzedaży.
CSS
Poniższa tabela informuje o poprawności interpretacji poszczególnych właściwości kaskadowych arkuszy stylów CSS w wiodących programach do odbioru poczty. Błędne obsługiwanie wybranych funkcji skutkuje problemami z prawidłowym wyświetlaniem wiadomości e-mail, dlatego podczas ich kodowania warto unikać tych elementów, których ryzyko stosowania jest wyjątkowo duże.
 

Tabela CSS
Mamy nadzieję, że zgromadzone tu materiały posłużą w przygotowaniu jeszcze skuteczniejszych kampanii mailingowych. Jeśli masz jeszcze jakiekolwiek pytania skontaktuj się z nami. Możesz też założyć darmowe konto, by przekonać się jak w praktyce wykorzystać zdobytą tu wiedzę.
Z powodzeniem używane przez:
Gadu-Gadu
Bankier.pl
Empik.com
Media Markt
ING
Projekt i wykonanie: