Beemail to szereg najnowocześniejszych funkcjonalności, które automatyzują proces wysyłki newslettera. Rozbudowany system triggerów samodzielnie roześle mailing do określonych odbiorców i przetestuje go pod kątem efektywności. Zaawansowane filtry przeszukają bazy adresowe odnajdując odbiorców zainteresowanych konkretnymi produktami, a moduł pogłębionej analizy dostarczy informacje dotyczące dokonanych zakupów. W Beemailu wszystko podporządkowane jest wzrostowi sprzedaży.
Automatyzacja
Zróżnicowane zainteresowania i potrzeby klientów powodują, że każdy z nich powinien otrzymywać zindywidualizowane mailingi. Beemail reaguje na zachowania poszczególnych odbiorców wysyłając im spersonalizowane newslettery według zdefiniowanych wcześniej schematów i pozwalając na behawioralne targetowanie kampanii. Znacząco poprawia w ten sposób efekty działań sprzedażowych.
Triggery
Beemail automatycznie wysyła do odbiorców zdefiniowany newsletter, gdy tylko spełnią oni wybrany warunek. Może nim być odnotowanie konkretnego zachowania (np. kliknięcie w link, zakup towaru, porzucenie koszyka) lub wystąpnienie wybranej daty. Rozwiązanie pozwala realizować kampanie urodzinowe, targetować behawioralne i ratergetować, co przekłada się na sprzedaż.
Capping
W celu ograniczenia liczby maili otrzymywanych przez poszczególnych odbiorców Beemail pozwala na nałożenie limitu wysyłek osobno na każdą z baz. W efekcie, przy kolejnych kampaniach, automatycznie pomijane będą osoby, do których skierowana wcześniej została określona ilość wiadomości. Pomaga to w utrzymaniu odbiorców szczególnie wrażliwych na przekaz reklamowy.
Cykliczność
Beemail pozwala na całkowite zautomatyzowanie prowadzonych regularnie kampanii. Poprzez cykliczne pobieranie z adresu URL kolejnych kreacji mailingowych oraz określenie w kalendarzu terminu ich wysyłania możesz przygotować newsletter sprzedażowy, który rozsyłać będzie się zupełnie samodzielnie, np. w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca o godzinie 10:00 rano.
Personalizacja
Dzięki możliwości różnicowania treści poszczególnych wiadomości każdy z odbiorców może otrzymywać spersonalizowane newslettery sprzedażowe. Polskie imiona zostaną, w razie potrzeby, automatycznie odmienione do formy wołacza. Funkcjonalność pozwala także na przesyłanie indywidualnych kodów promocyjnych lub informacji o stanie konta punktowego w programie lojalnościowym.
Efektywność
Beemail kładzie szczególny nacisk na efektywność poszczególnych kampanii mailingowych. Charakteryzuje się także najwyższą możliwą dostarczalnością poczty do skrzynek odbiorczych oraz oferuje szereg narzędzi służących optymalizacji wysyłanych wiadomości. Dzięki temu wszystkie e-maile mogą być prawidłowo wyświetlone u każdego z odbiorców, a ich konstrukcja gwarantuje najwyższe wskaźniki skuteczności. 
Testy A/B
Porównanie efektywności poszczególnych e-maili na testowej grupie odbiorców pozwala na wybór najskuteczniejszego z nich, a następnie rozesłanie go do całej bazy. Beemail daje możliwość zestawienia ze sobą nieograniczonej liczby wiadomości, analizę tematu oraz zawartości maila, a także automatyczne uruchomienie właściwej wysyłki po osiągnięciu określonych wcześniej celów.
Spam-test
Szczegółowa analiza kreacji wiadomości e-mail pomaga określić prawdopodobieństwo zatrzymania jej przez filtry antyspamowe. Licznik punktów wskazuje bezpieczny poziom, którego należy się trzymać, a każdy niepożądany element jest dokładnie opisywany. Dzięki temu możliwe jest jego poprawienie, tak aby każdy newsletter bez przeszkód dotarł do wszystkich potencjalnych odbiorców.
Analiza kreacji
Beemail automatyczne sprawdza poprawność kodu HTML, gdy wysyłasz mailing bądź newsletter. Wskazując błędy i potencjalne problemy pomaga poprawić kreację i zapewnić prawidłowe jej wyświetlanie we wszystkich programach do odbioru poczty. Także  na urządzeniach mobilnych. Przekłada się to bezpośrednio na wzrost skuteczności poszczególnych kampanii.
Eye-tracking
Każda z wysyłanych kreacji e-mail może być przebadana pod kątem sposobu, w jaki operować będzie w jej obrębie wzrok odbiorców. Pomoże to wskazać najskuteczniejsze elemnty każdego newslettera i poprawić te, które nie przyciągnęły wystarczającej uwagi. W efekcie zwiększy to skuteczność zapamiętywania poszczególnych informacji zawartych w mailingach oraz poprawi ich likalność.
Użyteczność
Niezależnie od wszystkich swoich możliwości Beemail jest wyjątkowo prosty i intuicyjny w obsłudze. Ze względu na podporządkowanie każdej funkcji celom sprzedażowym wygląda on nieco inaczej niż ze zwykłe systemy mailingowe. Prowadząc krok po kroku przez proces przygotowania wysyłki Beemail sprawia, że nawet tworzenie wieloetapowej kampanii sprzedażowej dostarcza mnóstwa przyjemności.
Uprawnienia
Dostęp do Beemaila może równocześnie posiadać wielu użytkowników w różnych lokalizacjach. Osoba wskazana jako Administrator samodzielnie tworzy kolejne konta i przyznaje uprawnienia. Poza podstawowymi poziomami dostępu, takimi jak dostęp Administratora, Analityka czy Traffica, może ona włączać i wyłączać poszczególnym użytkownikom oddzielnie każdą z funkcji Beemaila.
Filtrowanie
W sklepach internetowych klientom przypisany jest unikalne ID. Dlatego także w Beemailu możemy określić, który z atrybutów będzie identyfikował odbiorców. Na funkcjonujące niezależnie od siebie bazy adresowe nakładane są zaawansowane filtry, które pozwalają kierować newslettery wyłącznie od osób spełniających określone kryteria. Otwarte API umożliwia synchronizację Beemaila z dowolnym innym systemem.
Kampanie
Beemail pozwala na łączenie poszczególnych mailingów w całe kampanie, dzięki czemu umożliwia porównywanie ich efektywności. Jest to szczególnie przydatne przy wysyłkach triggerów, gdzie standardowo każda z nich analizowana jest niezależnie. Zestawienie porównuje oddzielnie wysyłki newsletterów, mailingów sprzedażowych i inne, prezentując szczegółowe dane w formie tabel i wykresów.
Dostęp mobilny
Beemail został przygotowany z myślą o użytkownikach mobilnych, którzy chcą korzystać z niego także za pomocą iPhone’a, iPada lub dowolnego innego smartfona bądź tabletu. Dzięki temu przygotowanie kampanii albo sprawdzenie statystyk możliwe jest w dowolnym miejscu i o każdej porze. System dba także, by każdy z wysyłanych maili był prawidłowo odbierany na urządzeniach mobilnych.
Pogłębiona analityka
Statystyki dotyczące ilości otwarć, kliknięć i zwrotów do dopiero pierwszy krok w analizie skuteczności poszczególnych wysyłek. Beemail idzie o krok dalej udostępniając profesjonalny mechanizm raportujący aktywność odbiorców na stronach docelowych. Dzięki temu pozwala nieustannie poprawiać te elementy, które wpływają na końcowy sukces kampanii sprzedażowych.
Sprzedaż
Wykorzystując skrypty Beemaila umieszczone w sklepie bądź na stronie docelowej kampanii możemy określić poziom sprzedaży wygenerowany przez poszczególne mailingi. Pozwala to na porównanie ich pod względem poziomu konwersji i umożliwia wskazanie konkretnych kategorii produktowych, które cieszą się zainteresowaniem wybranych odbiorców.
Statystyki wysyłek
Beemail udostępnia szczegółowe informacje dotyczące unikalnej i nieunikalnej liczby otwarć, kliknięć oraz zwrotów z poszczególnych kampanii. Pełne raporty dostępne są także w formie skalowalnych wykresów oraz tabel eksportowanych do Excela. Pozwala to na zestawienie ich z danymi pochodzącymi z innych systemów sprzedażowych.
Wykresy czasowe
Każdy z mailingów analizowana jest w Beemailu pod względem dnia i godziny, w których wygenerowała określone zachowanie odbiorców. Dane te prezentowane są w formie oddzielnych wykresów, a pozyskane z nich informacje pomagają jak najlepiej dobrać termin kolejnych wysyłek. Dzięki temu trafiają one do odbiorców wtedy, gdy ci są najbardziej aktywni.
 
Analiza kreacji
Hit-mapy prezentują szczegółowy rozkład unikalnych i nieunikalnych kliknięć w obrębie poszczególnych, wysyłanych przez Beemaila, e-maili. Oddzielnie analizują skuteczność każdego z linków i prezentują dokładny czas kliknięcia w formie skalowalnych wykresów. W ten sposób pozwalają na nieustanne optymalizowanie kreacji, co w efekcie przekłada się na wzrost jej skuteczności.
Te i wiele innych funkcjonalności dostępnych jest w Beemailu od ręki. Wykorzystaj je by każda Twoja

kampania mailingowa

była jeszcze lepsza. Jeśli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z nami lub załóż konto, by przekonać się jak w praktyce działa Beemail. Już dzisiaj sprawdź jak bardzo poprawią się efekty Twoich wysyłek!
Z powodzeniem używane przez:
Gadu-Gadu
Bankier.pl
Empik.com
Media Markt
ING
Projekt i wykonanie: